En oro

Jag vet inte men just då jag inte vet,  skapar ju mer oro.
Även om man har lämnat och går en annan väg, har vi delat och levt sida vid sida.
 
Nu är du sjuk och jag ska tydligen inte få någon information, pga olika orsaker. Vi är vänner enl dig men det är tydligen inget du talar om för andra. Utan tvärtom,  vilket förvånar mig och sårar mig.
 
Jag är inte en person som vill förstöra,  störa eller på ngt vis vill dig illa. 
Jag kan bara utifrån det jag får höra, av ngn som enl mig kanske inte alltid vill ditt bästa, (även om personen får dig att tro så) bli väldigt orolig för dig.
Jag har full respekt om du behöver hela,  sörja det vi inte kunde reparera.  
Men ingen mår bra av att stressa in på nya vägar utan att få den tiden, att hela,  hitta sig själv,  sina drömmar. 
 
Nu vet jag inte ens om du blir hel,  kommer tillbaka?
Jag får inget veta,  är orolig och det känns i hela kroppen, i hjärtat.
Ber till högre makter,  🙏 änglarna att det blir bra
Att allt blir riktigt bra
Ett liv och ett lugn. 
Hoppas mina positiva tankar når fram. 
 
Love, peace and life ❤🙏
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0