Bilder under Mars

Lite bilder från Månaden Mars 2019
 
Min Loi, Vårsolen Ja äntligen...
Teater med barnbarnet,  Kåldolmar & Kalsipper som vi oplanerat blev bjuden på av Isabelle Löfgren Roberts
Biltvätt,  jag och Barnbarnet provade biltvätt tillsammans. 
 
Katter, dvs Kanada besök av Natalie R hos kattuppfödare Anna-Lena Holmberg Örtengren i Sthlm.
Mkt trevligt att åka på en weekend och få mkt kattmys med vackra och fina katter.
Fick även en härlig kattfilt i present ❤ av Natalie.  Vaktellägg fick jag av A-L och vi var även ut och åt god mat. 
 
Nemi målar konstverk 😍
Och tokiga roliga bilder från en app vi hittade,  både med mig,  Nemi,  Mor och Nemi tillsammans,  många skratt. 
Mina egna mysiga katter hälsar mig alltid välkommen hem och var glada då allt var som vanligt. 
 
Min Enya till veterinären,  för sina tänder,  blir operation 🙄😪 mkt pengar,  och där mitt försäkringsbolag Agria  inte hjälper till ett dugg 😖😡
Vi hann med en sväng till Teknikens hus oxå,  Nemi fick prova på skoter åkning. Haha, det är allt vi får nuförtiden. 
 
 
 
 
 
Ljus och värme, ta hand om dig.
 
❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0