Tvivel

Jag har sedan en tid tvivel
Vilken väg ska jag gå
Ska jag fortsätta då det är tvivel i kropp och knopp?
 
Det jag trodde skulle ge mig det jag önskade
Levererar inget...
Känner mig tom
Svårt att prata med någon oxå,  då ingen står mig nära på det sätt jag önskar. 
Jag har nära relationer... men vissa tvivel är svåra att bolla. Jag vet inte, känns hopplöst....
 
Jag trodde och önskade att livet skulle ge mig en vink om jag skulle fortsätta?
 
Men tvivlet gnager,  är jag på rätt plats eller svävar jag okontrollerat bara med i strömmen. 
Självinsikt är dock att jag har många lager,  svåra att få loss,  svåra motstånd och detta är kanske bara ytterligare ett motstånd eller kanske ett avslut?
 
När vet jag,  vad är skillnaden?
Ja,  jag är uppgiven... trött,  läss och orolig 
 
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0